Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem! Knölar på hälen ... :(
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pistgubbe" data-source="post: 1003870" data-attributes="member: 75055"><p>Jag fick ett mycket likt problem med ett par Nordica-pjäxor. Innerskon hade blivit jättetunn på ett ställe. Antar att det beror på att fot och skal har en olycklig formkombination just på det stället och att om det väl gått så långt så är det inte enkelt att rädda. Jag gav upp och köpte nya. De står fortfarande kvar i källaren så kommer det fram något supertrick i den här tråden så kanske de kan väckas till liv igen framgent.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pistgubbe, post: 1003870, member: 75055"] Jag fick ett mycket likt problem med ett par Nordica-pjäxor. Innerskon hade blivit jättetunn på ett ställe. Antar att det beror på att fot och skal har en olycklig formkombination just på det stället och att om det väl gått så långt så är det inte enkelt att rädda. Jag gav upp och köpte nya. De står fortfarande kvar i källaren så kommer det fram något supertrick i den här tråden så kanske de kan väckas till liv igen framgent. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem! Knölar på hälen ... :(
Tillbaka
Topp