Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snesen" data-source="post: 1073220" data-attributes="member: 152632"><p>hmm, hade inte speciellt mycket tid när jag skrev inlägget så det blev väll inte som tänkt. är nu inne på andra säsongen på dem. Började med att de trycktes i butik vid köp, åkte då på dem i ett par dagar och kände tryckningar på överfoten vilket åtgärdades när jag kom hem i form av en ny sula då det var svårt att trycka pjäxan vid det stället. Sedan stod de under sommaren... Har sedan åkt med dem denna säsongen, dock har de tryckt extremt mycket både på yttre och inre delen av foten. Åkte utomlands för skidåkning och skulle då lämna in dem. De sa direkt att jag hade en för smal pjäxa för mina fötter och vi började trycka pjäxorna ett par gånger med lite bättre resultat, dock trycker de fortfarande för mycket för att kunna åka på dem en hel dag (gör för ont). Just för att killen i den butiken sa att det var en för smal pjäxa för mina fötter undrar jag då om jag ska kolla efter en ny eller fortsätta försöka trycka dem jag har. Har än inte tagit mer kontakt med butiken där jag köpte pjäxan sen själva köpen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snesen, post: 1073220, member: 152632"] hmm, hade inte speciellt mycket tid när jag skrev inlägget så det blev väll inte som tänkt. är nu inne på andra säsongen på dem. Började med att de trycktes i butik vid köp, åkte då på dem i ett par dagar och kände tryckningar på överfoten vilket åtgärdades när jag kom hem i form av en ny sula då det var svårt att trycka pjäxan vid det stället. Sedan stod de under sommaren... Har sedan åkt med dem denna säsongen, dock har de tryckt extremt mycket både på yttre och inre delen av foten. Åkte utomlands för skidåkning och skulle då lämna in dem. De sa direkt att jag hade en för smal pjäxa för mina fötter och vi började trycka pjäxorna ett par gånger med lite bättre resultat, dock trycker de fortfarande för mycket för att kunna åka på dem en hel dag (gör för ont). Just för att killen i den butiken sa att det var en för smal pjäxa för mina fötter undrar jag då om jag ska kolla efter en ny eller fortsätta försöka trycka dem jag har. Har än inte tagit mer kontakt med butiken där jag köpte pjäxan sen själva köpen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem
Tillbaka
Topp