Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1056421" data-attributes="member: 60010"><p>Har länge haft exakt samma problem även om det blivit mycket bättre på sistone med vaccum pjäxor som sluter åt bättre på ovansidan av foten och därför avlastar den punkt du beskriver. Det som hjälper för mig är, precis som för dig, att genomlida första åket, spänna upp fullt och låta det gå över i liften. Efter detta är det bara att köra på resten av dagen utan problem. Blir också bättre på säsong när man åker varje dag. Tror detta mest beror på någon slags kramp och du är absolut inte ensam utan min erfarenhet är att bland det jag åker med så är det vanligare att ha problemet än att inte ha det. Lösningen är dessutom oftast detsamma för de drabbade av problemet. </p><p></p><p>Att bygga upp sulan i det området tror jag enbart kommer öka trycket och därför förvärra problemet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1056421, member: 60010"] Har länge haft exakt samma problem även om det blivit mycket bättre på sistone med vaccum pjäxor som sluter åt bättre på ovansidan av foten och därför avlastar den punkt du beskriver. Det som hjälper för mig är, precis som för dig, att genomlida första åket, spänna upp fullt och låta det gå över i liften. Efter detta är det bara att köra på resten av dagen utan problem. Blir också bättre på säsong när man åker varje dag. Tror detta mest beror på någon slags kramp och du är absolut inte ensam utan min erfarenhet är att bland det jag åker med så är det vanligare att ha problemet än att inte ha det. Lösningen är dessutom oftast detsamma för de drabbade av problemet. Att bygga upp sulan i det området tror jag enbart kommer öka trycket och därför förvärra problemet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxproblem
Tillbaka
Topp