Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxstrul - fot mitt mellan storlekarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 936831" data-attributes="member: 1008"><p>Jag om någon har varit livrädd för FT just för att jag alltid föredragit så hårda pjäxor som möjligt, men dom här känns faktiskt bra! Jag har ju givetvis bytt till 10-tunga istället för den gröna 8:an som sitter på orginal och det ska sägas att jag inte har provat dom i större åkning än. Bara försäsong i Åre (vilket också kan kräva styva pjuck visserligen). Sen om man inte tycker att 10-tungan räcker så kan man alltid dra lite nitar i bakkappan.</p><p></p><p><strong>Tror</strong> inte att det är någon skillnad förutom färg och lite annat kosmetiskt. Kanske nått med innerskon?</p><p>Har inte märkt av något ang bindningarna, provat både FKS och Jester. Marker vore ju dessutom konstigt iom att FT och Marker hör ihop genom K2.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 936831, member: 1008"] Jag om någon har varit livrädd för FT just för att jag alltid föredragit så hårda pjäxor som möjligt, men dom här känns faktiskt bra! Jag har ju givetvis bytt till 10-tunga istället för den gröna 8:an som sitter på orginal och det ska sägas att jag inte har provat dom i större åkning än. Bara försäsong i Åre (vilket också kan kräva styva pjuck visserligen). Sen om man inte tycker att 10-tungan räcker så kan man alltid dra lite nitar i bakkappan. [b]Tror[/b] inte att det är någon skillnad förutom färg och lite annat kosmetiskt. Kanske nått med innerskon? Har inte märkt av något ang bindningarna, provat både FKS och Jester. Marker vore ju dessutom konstigt iom att FT och Marker hör ihop genom K2. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxstrul - fot mitt mellan storlekarna
Tillbaka
Topp