Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
pjäxval - endorphine/adrenalin/alpinpjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjulbult" data-source="post: 357197" data-attributes="member: 13199"><p>Snö & Sjö i Limhamn är det enda stället jag vet i Skåne som har ett hyffsat OK utbud på Pjäxor. Dom är dessutom seriösa bootfitters som anpassar skal/gjuter sulor/sprutar formskor och hela kittet.</p><p></p><p>Vad gäller randonee stuket har dom nog tyvärr inget större utbud dock. Förra året när jag handlade där hade dom bara 1 modell från Garmont i det segmentet. Men dom är i varje fall duktiga och seriösa samt vet vad dom pratar om.</p><p></p><p>För övrigt så brukar Conrad ha grymt bra priser på Garmont pjäxor. T.ex. kan man köpa demoex av Endorphinen för 340 euro just nu.</p><p></p><p>/JN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjulbult, post: 357197, member: 13199"] Snö & Sjö i Limhamn är det enda stället jag vet i Skåne som har ett hyffsat OK utbud på Pjäxor. Dom är dessutom seriösa bootfitters som anpassar skal/gjuter sulor/sprutar formskor och hela kittet. Vad gäller randonee stuket har dom nog tyvärr inget större utbud dock. Förra året när jag handlade där hade dom bara 1 modell från Garmont i det segmentet. Men dom är i varje fall duktiga och seriösa samt vet vad dom pratar om. För övrigt så brukar Conrad ha grymt bra priser på Garmont pjäxor. T.ex. kan man köpa demoex av Endorphinen för 340 euro just nu. /JN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
pjäxval - endorphine/adrenalin/alpinpjäxa?
Tillbaka
Topp