Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxval?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zinkpasta" data-source="post: 62816" data-attributes="member: 25393"><p>Har köpt ett par begagnade Salomon X-Scream9 (195cm) av en kompis, och undrar nu vad jag ska välja för pjäxor.. Har tänkt att köpa ett par nya och rätt bra, så kan jag byta upp mig på skidorna om nåt år och fortfarande ha pjäxorna ett tag.. </p><p></p><p>Ska mest åka pist men de ska oxo funka i off-pist, är väl medelgod åkare men ska snart vara advancerad <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> .. 190cm, väger ca 80kg.</p><p></p><p>Några tips? (Helst under 3000kr)</p><p></p><p>Har kollat på Salomons XWave 8.0 och 10.0 bl.a., men vill gärna höra om bra alternativ samt kanske omdömen på dessa..</p><p></p><p>mvh</p><p>zinkpasta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zinkpasta, post: 62816, member: 25393"] Har köpt ett par begagnade Salomon X-Scream9 (195cm) av en kompis, och undrar nu vad jag ska välja för pjäxor.. Har tänkt att köpa ett par nya och rätt bra, så kan jag byta upp mig på skidorna om nåt år och fortfarande ha pjäxorna ett tag.. Ska mest åka pist men de ska oxo funka i off-pist, är väl medelgod åkare men ska snart vara advancerad :) .. 190cm, väger ca 80kg. Några tips? (Helst under 3000kr) Har kollat på Salomons XWave 8.0 och 10.0 bl.a., men vill gärna höra om bra alternativ samt kanske omdömen på dessa.. mvh zinkpasta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxval?
Tillbaka
Topp