Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxval?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 50402" data-attributes="member: 28793"><p>Lyssna på Carlmart, ska du till Cham så kan du inte få det bättre än på footworks.</p><p></p><p>Jag har annars kört med X-wave 10.0 två säsonger. Men den höll inte för mer. Ganska taskig finnish på den och flera av spännena samt plasten har gett mid sig.</p><p></p><p>Har precis inhandlat ett par Atomic freeride pjuck som är formgjutna... hoppas på att dom klarar iallfall tre säsonger... Salomon får stå i skamvrån.</p><p></p><p>Första säsongen var dom bra. Men den andra var dom kalla, gjorde ont och gick sönder mest hela tiden.</p><p></p><p>TNT är annars ett säkert kort. Går att gå med, köra brant och ha som skidlärarstövel en hel dag utan att få ont i fötterna.</p><p>Jag har kört på dom både med och utan formgjutet och dom är ruggigt bra... Dock något dyra... Men som sagt ska du ändå till Cham så kör på footworks! Om dom inte är bäst i världen så är dom säkerligen näst bäst ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 50402, member: 28793"] Lyssna på Carlmart, ska du till Cham så kan du inte få det bättre än på footworks. Jag har annars kört med X-wave 10.0 två säsonger. Men den höll inte för mer. Ganska taskig finnish på den och flera av spännena samt plasten har gett mid sig. Har precis inhandlat ett par Atomic freeride pjuck som är formgjutna... hoppas på att dom klarar iallfall tre säsonger... Salomon får stå i skamvrån. Första säsongen var dom bra. Men den andra var dom kalla, gjorde ont och gick sönder mest hela tiden. TNT är annars ett säkert kort. Går att gå med, köra brant och ha som skidlärarstövel en hel dag utan att få ont i fötterna. Jag har kört på dom både med och utan formgjutet och dom är ruggigt bra... Dock något dyra... Men som sagt ska du ändå till Cham så kör på footworks! Om dom inte är bäst i världen så är dom säkerligen näst bäst ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxval?
Tillbaka
Topp