Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
pjäxvärmare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FJS9091" data-source="post: 1141253" data-attributes="member: 156197"><p>Alltså inte den typen man stoppar i pjäxan när man kör med sladdar och grejer.. Jag har en pjäxa som inte är överdrivet tät och isolerad så den blir blöt, jag letar efter en vettig torkanläggning till pjäxorna som kan torka upp det värsta mellan åken, gärna så att det skulle funka med 12 v i bilen men inte absolut nödvändigt.. just nu sliter jag ut inneskon hela tiden och det känns som det sliter en del eftersom skalet är så jäkla hårt..</p><p></p><p>Tips och råd?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FJS9091, post: 1141253, member: 156197"] Alltså inte den typen man stoppar i pjäxan när man kör med sladdar och grejer.. Jag har en pjäxa som inte är överdrivet tät och isolerad så den blir blöt, jag letar efter en vettig torkanläggning till pjäxorna som kan torka upp det värsta mellan åken, gärna så att det skulle funka med 12 v i bilen men inte absolut nödvändigt.. just nu sliter jag ut inneskon hela tiden och det känns som det sliter en del eftersom skalet är så jäkla hårt.. Tips och råd? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
pjäxvärmare
Tillbaka
Topp