Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxvärmare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Balrog" data-source="post: 137870" data-attributes="member: 43432"><p>Ok.. kollade upp hotronics pjäxvärmare och dom går att köpa lite här och var i sverige för d facila priset av 1500kr. ring o hör me åreagenturen för återförsäljare nära dig: 00 46 (0)647 52 210</p><p></p><p>I min jakt på dessa snubblade jag oxå över ett par inlägg som man "bryter" ett chips i (som en ispåse antar ja) och därefter utvecklar dom värme i 1-2h. när man kommit hem efter en dag kokar man dom och dom e redo att användas igen. dessa var lite mer humant prissatta; 180kr. fick dock aldrig reda vilket märke d var lr var dom går att köpa, förutom på Klingheims i kristianstad (klingheims.se).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Balrog, post: 137870, member: 43432"] Ok.. kollade upp hotronics pjäxvärmare och dom går att köpa lite här och var i sverige för d facila priset av 1500kr. ring o hör me åreagenturen för återförsäljare nära dig: 00 46 (0)647 52 210 I min jakt på dessa snubblade jag oxå över ett par inlägg som man "bryter" ett chips i (som en ispåse antar ja) och därefter utvecklar dom värme i 1-2h. när man kommit hem efter en dag kokar man dom och dom e redo att användas igen. dessa var lite mer humant prissatta; 180kr. fick dock aldrig reda vilket märke d var lr var dom går att köpa, förutom på Klingheims i kristianstad (klingheims.se). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxvärmare?
Tillbaka
Topp