Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxvärmare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 137874" data-attributes="member: 13863"><p>Yepp... </p><p>...sedan en mycket kall dag i Sälen häromåret behöver mina tår lite extra hjälp. Jag kör med Therm-IC PowerPack SuperMax och ett par Thermicsole. Som nämnts ovan finns det även "värmetrådar" för att montera på sina formgjutna sulor. Risken att sulan ska "smälta" torde vara obefintlig eftersom det inte är fråga om några höga temperaturer, så man kan tryggt montera på sina formgjutna.</p><p></p><p>Mitt Powerpack har tre effektlägen. Läge I märks i stort sett inte. Läge II är normalläget och ger en märkbar värmeeffekt som stimulerar cirkulationen i foten. Läge III är en "turbo" som kan användas kortare stunder.</p><p></p><p>Rekommenderas, men man ska medveten om att det inte är så att man blir "jättevarm" om fötterna utan att det snarare fungerar så att det värmeelementet under tramdynan stimulerar fotens cirkuleration på ett positivt sätt!</p><p></p><p>That´s all folks! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 137874, member: 13863"] Yepp... ...sedan en mycket kall dag i Sälen häromåret behöver mina tår lite extra hjälp. Jag kör med Therm-IC PowerPack SuperMax och ett par Thermicsole. Som nämnts ovan finns det även "värmetrådar" för att montera på sina formgjutna sulor. Risken att sulan ska "smälta" torde vara obefintlig eftersom det inte är fråga om några höga temperaturer, så man kan tryggt montera på sina formgjutna. Mitt Powerpack har tre effektlägen. Läge I märks i stort sett inte. Läge II är normalläget och ger en märkbar värmeeffekt som stimulerar cirkulationen i foten. Läge III är en "turbo" som kan användas kortare stunder. Rekommenderas, men man ska medveten om att det inte är så att man blir "jättevarm" om fötterna utan att det snarare fungerar så att det värmeelementet under tramdynan stimulerar fotens cirkuleration på ett positivt sätt! That´s all folks! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxvärmare?
Tillbaka
Topp