Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Placering av Bindning/Stancen på skidorna !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nostar" data-source="post: 87649" data-attributes="member: 43737"><p>Vad rekommenderar ni för placering av bindningen om man har en Twin Tip skida och vill raila/tricka/samt kunna åka med dem rak upp och ner. Det kommer bli mest hoppande men hur</p><p>pass stor skillnad blir det standard gentemot mittmonterat ?!</p><p></p><p>Själv valde jag standard för mina skidor, scratch fs...=) Men om de är heltok är de bara å ändra...=/</p><p></p><p>Så vad säger ni proffs!? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nostar, post: 87649, member: 43737"] Vad rekommenderar ni för placering av bindningen om man har en Twin Tip skida och vill raila/tricka/samt kunna åka med dem rak upp och ner. Det kommer bli mest hoppande men hur pass stor skillnad blir det standard gentemot mittmonterat ?! Själv valde jag standard för mina skidor, scratch fs...=) Men om de är heltok är de bara å ändra...=/ Så vad säger ni proffs!? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Placering av Bindning/Stancen på skidorna !
Tillbaka
Topp