Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slicket" data-source="post: 165787" data-attributes="member: 60875"><p>Jag har jobbat två säsonger i Ramundberget så det kan jag rekommendera. Dock har jag jobbat på dagtid så man har max fått 2 skiddagar i veckan. Så att du skulle bli uttråkad på skidåkningen om du har ett sånt jobb finns ju inte.. men det beror ju självklart på om du har ett sånt jobb eller ett kvällsjobb. Ska jag fortsätta säsonga på en skidanläggning ska jag ha ett kvällsjobb för jag tycker 2 hela skiddagar i veckan är alldeles för lite. Men skulle du ha ett kvällsjobb finns det tre närliggande anläggningar inom 3-4 mil. Två mindre och en större. </p><p></p><p>Ramundberget i sig är en rättså liten men ändå varierande annläggning. Det finns bra piståkning, bra offpist, heliskiing och jävligt bra park. Till och med längdspåren är bra om du nu mot förmodan skulle gilla det.. dom har 30 mil preparerade längdspår där. </p><p>Sen är det typ 6 mil till Vemdalsskalet och ca 18-19 mil till Sälen, så skidåkning finns det nog så du klarar dig. </p><p></p><p>kolla in på www.ramundberget.se om du är intresserad, sen kan du kontakta mig om du vill ha lite inside information <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>have fun! </p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slicket, post: 165787, member: 60875"] Jag har jobbat två säsonger i Ramundberget så det kan jag rekommendera. Dock har jag jobbat på dagtid så man har max fått 2 skiddagar i veckan. Så att du skulle bli uttråkad på skidåkningen om du har ett sånt jobb finns ju inte.. men det beror ju självklart på om du har ett sånt jobb eller ett kvällsjobb. Ska jag fortsätta säsonga på en skidanläggning ska jag ha ett kvällsjobb för jag tycker 2 hela skiddagar i veckan är alldeles för lite. Men skulle du ha ett kvällsjobb finns det tre närliggande anläggningar inom 3-4 mil. Två mindre och en större. Ramundberget i sig är en rättså liten men ändå varierande annläggning. Det finns bra piståkning, bra offpist, heliskiing och jävligt bra park. Till och med längdspåren är bra om du nu mot förmodan skulle gilla det.. dom har 30 mil preparerade längdspår där. Sen är det typ 6 mil till Vemdalsskalet och ca 18-19 mil till Sälen, så skidåkning finns det nog så du klarar dig. kolla in på www.ramundberget.se om du är intresserad, sen kan du kontakta mig om du vill ha lite inside information ;) have fun! peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Tillbaka
Topp