Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddish" data-source="post: 165885" data-attributes="member: 56479"><p>Ok, tack så mycket för svaret <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Hoppas på att jag ska lyckas få ett kvällsjobb kommande säsong med. Låter bra att det finns andra anläggningar i närheten ifall jag skulle tröttna, kommer att ta bilen upp så transporterna blir inga problem. </p><p></p><p>Läste på hemsidan om att det fanns snowkite vilket lockar mig mycket att prova. Har inte varit så mycket för längdåkningen tidigare men man kanske skulle ge det en chans.. ska ju vara väldig bra träning har jag hört ! ;> </p><p></p><p>Andra bra förslag som detta är mer än välkommna. </p><p></p><p>Ifall jag kommer på några frågor så kontaktar jag dig Slicket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddish, post: 165885, member: 56479"] Ok, tack så mycket för svaret ;) Hoppas på att jag ska lyckas få ett kvällsjobb kommande säsong med. Låter bra att det finns andra anläggningar i närheten ifall jag skulle tröttna, kommer att ta bilen upp så transporterna blir inga problem. Läste på hemsidan om att det fanns snowkite vilket lockar mig mycket att prova. Har inte varit så mycket för längdåkningen tidigare men man kanske skulle ge det en chans.. ska ju vara väldig bra träning har jag hört ! ;> Andra bra förslag som detta är mer än välkommna. Ifall jag kommer på några frågor så kontaktar jag dig Slicket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Tillbaka
Topp