Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="puffran" data-source="post: 167330" data-attributes="member: 55979"><p>tjena!</p><p></p><p>Om du har jobbat i alperna, och ska jobba i sverige tror jag att du kan bli besviken.</p><p>Har visserligen bara jobbat i Idre, som har väldigt korta backar, ofta dåligt före och en liten park. Men vänner därifrån som har varit i alperna säger att det inte går att jämföra. Så mitt tips är att du drar dit igen. Det ska jag försöka göra!</p><p></p><p>Ha det gött å lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="puffran, post: 167330, member: 55979"] tjena! Om du har jobbat i alperna, och ska jobba i sverige tror jag att du kan bli besviken. Har visserligen bara jobbat i Idre, som har väldigt korta backar, ofta dåligt före och en liten park. Men vänner därifrån som har varit i alperna säger att det inte går att jämföra. Så mitt tips är att du drar dit igen. Det ska jag försöka göra! Ha det gött å lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Tillbaka
Topp