Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddish" data-source="post: 167650" data-attributes="member: 56479"><p>Ja, det är sant skillnaden mellan skidåkningen i sverige och alperna är väldig stor. Men jag har även funderat mycket på att satsa en hel del på annat än just vanlig skidåkning. Självklart blir det en stor del av vardagen men känner just nu att mitt hjärta brinner för snowkite(har inte provat det ännu men värkar riktigt skoj, och det är ett måste för mig att prova på den kommande säsongen!). Har även planer på att behålla igång konditionen under hela säsongen för vill ju inte förlora all kondis man skaffat sig under de andra 3 årstiderna :P </p><p></p><p>För att byta ämne lite.. Ifall det är någon som har varit i Hemsedal alt. Trysil vill jag gärna höra lite av era erfarenheter därifrån! </p><p></p><p>/- Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddish, post: 167650, member: 56479"] Ja, det är sant skillnaden mellan skidåkningen i sverige och alperna är väldig stor. Men jag har även funderat mycket på att satsa en hel del på annat än just vanlig skidåkning. Självklart blir det en stor del av vardagen men känner just nu att mitt hjärta brinner för snowkite(har inte provat det ännu men värkar riktigt skoj, och det är ett måste för mig att prova på den kommande säsongen!). Har även planer på att behålla igång konditionen under hela säsongen för vill ju inte förlora all kondis man skaffat sig under de andra 3 årstiderna :P För att byta ämne lite.. Ifall det är någon som har varit i Hemsedal alt. Trysil vill jag gärna höra lite av era erfarenheter därifrån! /- Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Planer inför nästa säsong..!
Tillbaka
Topp