Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Planerat inköp av skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonteg" data-source="post: 1097613" data-attributes="member: 164890"><p>Jo får se om man kanske tar nån dagstur dit. ? jo jag köpte ju pjäxorna i Åre och dom hjälper en grymt mycket! Men hade jag varit där idag när jag vet mer om skidor etc så skulle jag kunnat testa fler olika skidor. Nu körde jag bara en dag på ett par enforcers. </p><p></p><p>Men tackar ödmjukast för hjälpen av alla. Finns det någon som vill tillägga nått så känn er välkomna. Kanske har nått jag inte riktigt tänkt på. En polare rekommenderade dps wailer 112 men tror inte det är där jag ska börja iaf. ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonteg, post: 1097613, member: 164890"] Jo får se om man kanske tar nån dagstur dit. ? jo jag köpte ju pjäxorna i Åre och dom hjälper en grymt mycket! Men hade jag varit där idag när jag vet mer om skidor etc så skulle jag kunnat testa fler olika skidor. Nu körde jag bara en dag på ett par enforcers. Men tackar ödmjukast för hjälpen av alla. Finns det någon som vill tillägga nått så känn er välkomna. Kanske har nått jag inte riktigt tänkt på. En polare rekommenderade dps wailer 112 men tror inte det är där jag ska börja iaf. ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Planerat inköp av skidor
Tillbaka
Topp