Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Planerat inköp av skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonteg" data-source="post: 1097767" data-attributes="member: 164890"><p>Haha tack! :D RWD skapade just nu en tanke att jag kanske ska gå för en mer pistorienterad skida ändå. Men som det är sagt tidigare så måste jag nästan ta mig till Åre och testa en del. :D</p><p></p><p></p><p>RTM 86 lät ju riktigt najs. Har hört talas om dom project skidorna och hört bra saker där också. Jag får ju bara mer och mer saker att tänka på. :D Nu började jag ju till och med fundera om man ska bara satsa på en mer pistorienterad skida. Är ju ändå där mest åkning sker. Men men, är fortfarande smartast att åka å testa.</p><p>Är ju lite så att jag vill ju ha ett par skidor att åka på som är mina egna. :D Längtar efter den känslan! </p><p>Tack för svaret RWD!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonteg, post: 1097767, member: 164890"] Haha tack! :D RWD skapade just nu en tanke att jag kanske ska gå för en mer pistorienterad skida ändå. Men som det är sagt tidigare så måste jag nästan ta mig till Åre och testa en del. :D RTM 86 lät ju riktigt najs. Har hört talas om dom project skidorna och hört bra saker där också. Jag får ju bara mer och mer saker att tänka på. :D Nu började jag ju till och med fundera om man ska bara satsa på en mer pistorienterad skida. Är ju ändå där mest åkning sker. Men men, är fortfarande smartast att åka å testa. Är ju lite så att jag vill ju ha ett par skidor att åka på som är mina egna. :D Längtar efter den känslan! Tack för svaret RWD! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Planerat inköp av skidor
Tillbaka
Topp