Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Planerat inköp av skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1098060" data-attributes="member: 138899"><p>Då skall du absolut inte välja RTM84</p><p>Har ett par RTM84 V-werks, det är inte dom skidorna jag tar ut på skogsturer. Då får det bli Pinnacle 84 eller 105 orna.</p><p></p><p>Men om du nu mest/bara skall åka i pist så är RTM84 ett bra val. Men skillnaden på dom och mer mångsidiga, kendo, Pinnacle 88, Enforcer, Brahma. Är inte så jäkla stor. </p><p>Skulle jag bara ha ett par skidor, Brahma eller Pinnacle 95. Ger mycket mer variationsmöjligheter i åkningen än RTM skidan. Är vad jag tycker</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1098060, member: 138899"] Då skall du absolut inte välja RTM84 Har ett par RTM84 V-werks, det är inte dom skidorna jag tar ut på skogsturer. Då får det bli Pinnacle 84 eller 105 orna. Men om du nu mest/bara skall åka i pist så är RTM84 ett bra val. Men skillnaden på dom och mer mångsidiga, kendo, Pinnacle 88, Enforcer, Brahma. Är inte så jäkla stor. Skulle jag bara ha ett par skidor, Brahma eller Pinnacle 95. Ger mycket mer variationsmöjligheter i åkningen än RTM skidan. Är vad jag tycker [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Planerat inköp av skidor
Tillbaka
Topp