Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Planslipa bataleon triplebase?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="streith" data-source="post: 1007191" data-attributes="member: 74829"><p>Märkte nu slutet av säsongen att min bräda blivit nersliten i belaget någon dm precis vid stålkanten vid bindningarna. Det är en whatever bataleon som gör sin andra säsong. Slitaget gör att det blir en kant från belaget till stålkanten om ni förstår vad jag menar. alltså drar man fingret från mitten mot kanten på brädan så så känner man stålkanten som då ligger knappt någon mm över belaget.</p><p>Det här är inte första brädan som det blivit så på, även en burton seven som jag då trodde det va fel på.</p><p>Åker allt o blivit endel det här säsongerna.</p><p></p><p>Är det sånt här man planslipar för.</p><p>Hur gör man då på triplebase? eller går det laga i större ytor som den här?</p><p>Någon som upplevt samma slitage på annan bräda?</p><p>Kanske någon har svar på mina frågor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="streith, post: 1007191, member: 74829"] Märkte nu slutet av säsongen att min bräda blivit nersliten i belaget någon dm precis vid stålkanten vid bindningarna. Det är en whatever bataleon som gör sin andra säsong. Slitaget gör att det blir en kant från belaget till stålkanten om ni förstår vad jag menar. alltså drar man fingret från mitten mot kanten på brädan så så känner man stålkanten som då ligger knappt någon mm över belaget. Det här är inte första brädan som det blivit så på, även en burton seven som jag då trodde det va fel på. Åker allt o blivit endel det här säsongerna. Är det sånt här man planslipar för. Hur gör man då på triplebase? eller går det laga i större ytor som den här? Någon som upplevt samma slitage på annan bräda? Kanske någon har svar på mina frågor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Planslipa bataleon triplebase?
Tillbaka
Topp