Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
planslipning och kantslipning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="myrshlok" data-source="post: 254617" data-attributes="member: 61254"><p>när jag åkte på mina salomon 1080 171 04(slitna belag och slöa kanter) i vemdalen över nyår, kändes skidorna ovanligt oroliga och hittade egna spår liksom och skärde iväg. jämförde med kompisarnas skidor och dom var mycket stabilare (mojo 80 och 1080 05, the dumont). jag frågade en björnrikes skishop, och han sa att om jag grorde en helslpining (tror jag kallade han det) skulle det kännas som en helt ny skida , stämmer detta eller försöker han bara sälja till mig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myrshlok, post: 254617, member: 61254"] när jag åkte på mina salomon 1080 171 04(slitna belag och slöa kanter) i vemdalen över nyår, kändes skidorna ovanligt oroliga och hittade egna spår liksom och skärde iväg. jämförde med kompisarnas skidor och dom var mycket stabilare (mojo 80 och 1080 05, the dumont). jag frågade en björnrikes skishop, och han sa att om jag grorde en helslpining (tror jag kallade han det) skulle det kännas som en helt ny skida , stämmer detta eller försöker han bara sälja till mig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
planslipning och kantslipning?
Tillbaka
Topp