Plats finnes inte lägenhet i St. Anton

Jossan

Medlem
Eventuellt kommer det att finnas prisvänliga sovplatser i vardagsrummet i våran stora lägenhet i St. Jakob hela säsongen. Finns intresse?
Lägger till här nu att vi fick inte lägenheten, för vi är från Sverige och de hade haft svenskar där två gånger förut och de hade inte skött sig. Så de skulle aldrig mer hyra ut till svenskar.
Så någon plats till er övriga svenska blir det inte tal om. Någon som har plats för tre trevliga männniskor istället kanske?
Jossan

tjenare jossan. Visst finns intresse, jag åker ner i slutet av nov. när åker ni. Vad skulle priset ligga på och finns allt som kök dusch och liknande.
Höres fredrik

Jag är intresserad av en plats i er lägenhet. Hör gärna av dig. Jag sticker ner i december. Annars ses vi därnere.
/Niklas
niklasjo@passagen.se

Jag skulle gärna ta en plats fall där finns någon kvar. ska ner nån gång i dec. finns där plats så hör av dig.
thomas_svahn@hotmail.com

Hej.
Jag börjar bli lite små desperat när det gäller boende, det verkar vara jävligt svårt att fixa något här hemmifrån så om det fortfarande finns någon möjlighet till en sov plats så skulle ingen vara gladare än jag om vi kunnde lösa det på något bra sätt.
Hej från Mårten

Hejsan Jossan..

Jag ska ner i mitten av november, väl nere har jag som mål att stanna fram till mars/april..

Jag är väldigt intresserad av en sovplats!!!

Hör gärna av dig.

Mail: axelhansson@hotmail.com -axel

Tjenare Jossan!!!!!

Vi är 2 skåningar som åker ner i december, vi börjar inse att något eget boende verkar hopplöst så vi slaggar gärna i ett vardagsrum!
Vi stannar till Mar/apr !!!!!!!

Hör av dig på
liljert@swipnet.se

////Emil

Tillbaka
Topp