Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Plats finns i bil t franska alper
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yenni" data-source="post: 37632" data-attributes="member: 31544"><p>Tjenare,</p><p>Jennie heter jag och jag hade tänkt åka till st Anton i Österrike den 3:e mars för att söka jobb. Jag undrar (om jag nu skulle kunna åka några dagar tidigare än planerat) vilken resväg ni tänker ta, om det skulle kunna gå att jag eventuellt åker med er ner och blir avsläppt i st Anton eller någon stans där jag kan ta tåget ifrån och dela kostnaden till dit. För två år sedan tog jag tåget från Munchen till Innsbruck och det gick hur bra som helst. Jag förstår ju att det är bäst för er om ni kunde hitta någan som åker med både dit och hem, men om ni inte hittar någon kan detta kanske vara ett alternativ? </p><p>Vad tycker ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yenni, post: 37632, member: 31544"] Tjenare, Jennie heter jag och jag hade tänkt åka till st Anton i Österrike den 3:e mars för att söka jobb. Jag undrar (om jag nu skulle kunna åka några dagar tidigare än planerat) vilken resväg ni tänker ta, om det skulle kunna gå att jag eventuellt åker med er ner och blir avsläppt i st Anton eller någon stans där jag kan ta tåget ifrån och dela kostnaden till dit. För två år sedan tog jag tåget från Munchen till Innsbruck och det gick hur bra som helst. Jag förstår ju att det är bäst för er om ni kunde hitta någan som åker med både dit och hem, men om ni inte hittar någon kan detta kanske vara ett alternativ? Vad tycker ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Plats finns i bil t franska alper
Tillbaka
Topp