Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Plats för 2-3 i boende i Chamonix Sud!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hannahsahl" data-source="post: 490528" data-attributes="member: 80393"><p>Vi är två tjejer som åker ner till chamonix på lördag, men har en lägenhet som är lite stor för oss två.. Så, behöver du boende för säsongen ska du självklart höra av dig; antingen via mail till blondhannah@hotmail.com eller genom att svara på tråden så ska vi försöka maila tillbaka så fort vi kan. Lägenheten ligger i Sud och är fräsch och rymlig, bilder finns och kan skickas via mail!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hannahsahl, post: 490528, member: 80393"] Vi är två tjejer som åker ner till chamonix på lördag, men har en lägenhet som är lite stor för oss två.. Så, behöver du boende för säsongen ska du självklart höra av dig; antingen via mail till blondhannah@hotmail.com eller genom att svara på tråden så ska vi försöka maila tillbaka så fort vi kan. Lägenheten ligger i Sud och är fräsch och rymlig, bilder finns och kan skickas via mail! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Plats för 2-3 i boende i Chamonix Sud!
Tillbaka
Topp