Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
plats i bil, chamonix till sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sara_Widell" data-source="post: 73841" data-attributes="member: 32821"><p>tjenamoss,</p><p></p><p>skulle, tyvarr, behova ta mig hem till sverige ganska snart, helst fore den 10 april, och jag letar nu efter nagon som har en bil och ska uppover.. </p><p>jag har korkort och kan aka i stort sett narsomhelst fran och med nu. </p><p>smsa till mig pa 0046736386628 (ringa verkar inte funka just nu, vet ej varfor, ska forsoka kolla upp det) eller skriv ett svar har..</p><p></p><p>ha det</p><p></p><p>Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sara_Widell, post: 73841, member: 32821"] tjenamoss, skulle, tyvarr, behova ta mig hem till sverige ganska snart, helst fore den 10 april, och jag letar nu efter nagon som har en bil och ska uppover.. jag har korkort och kan aka i stort sett narsomhelst fran och med nu. smsa till mig pa 0046736386628 (ringa verkar inte funka just nu, vet ej varfor, ska forsoka kolla upp det) eller skriv ett svar har.. ha det Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
plats i bil, chamonix till sverige
Tillbaka
Topp