Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i bil ner till Österrike idagarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BBQ" data-source="post: 137555" data-attributes="member: 14549"><p>Halå halå</p><p>Kör nu på torsdag 15/12 ner till Zell am See, paserar då både/ eller Salzburg, Bad GAstein och Saal Bach. </p><p>Behöver någon en resa ner finns det 1-2 platser kvar...</p><p></p><p>Resan går från Malmö tidigt på Torsdag morgon.</p><p></p><p>Vid intresse ring på telefon, hinner inte kolla mejl o freeride...</p><p></p><p>tel:0733-141498</p><p>tel 2: 0737-256800</p><p></p><p>Mvh Jonathan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BBQ, post: 137555, member: 14549"] Halå halå Kör nu på torsdag 15/12 ner till Zell am See, paserar då både/ eller Salzburg, Bad GAstein och Saal Bach. Behöver någon en resa ner finns det 1-2 platser kvar... Resan går från Malmö tidigt på Torsdag morgon. Vid intresse ring på telefon, hinner inte kolla mejl o freeride... tel:0733-141498 tel 2: 0737-256800 Mvh Jonathan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i bil ner till Österrike idagarna
Tillbaka
Topp