Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i boende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EdeblomV" data-source="post: 1079363" data-attributes="member: 101441"><p>Hej! </p><p></p><p>Vi söker två trevliga och skidtaggade personer att dela boende med i vinter.</p><p></p><p>Vi som söker är alla från olika delar av Sverige, Stockholm, Dalarna, Norr- och Västerbotten men gemensamt är att vi alla är där för att åka mycket skidor(eller bräda). Med betoning på mycket. </p><p>Kommer även spendera en hel del timmar i klätterhallen.</p><p>Tre av oss spenderade förra vintern i St Anton, samt har en eller fler säsonger i ryggen innan det också. Den fjärde är en färsking men lika, om inte mer taggad inför vintern.</p><p></p><p>Som skrivet söker vi två personer som vill dela en lägenhet för 6 personer. Tre sovrum. </p><p></p><p>Hojta till om ni är intresserade så får ni höra lite mer om själva lägenheten och hyra osv. Skriv gärna lite om er själva. </p><p></p><p>// Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EdeblomV, post: 1079363, member: 101441"] Hej! Vi söker två trevliga och skidtaggade personer att dela boende med i vinter. Vi som söker är alla från olika delar av Sverige, Stockholm, Dalarna, Norr- och Västerbotten men gemensamt är att vi alla är där för att åka mycket skidor(eller bräda). Med betoning på mycket. Kommer även spendera en hel del timmar i klätterhallen. Tre av oss spenderade förra vintern i St Anton, samt har en eller fler säsonger i ryggen innan det också. Den fjärde är en färsking men lika, om inte mer taggad inför vintern. Som skrivet söker vi två personer som vill dela en lägenhet för 6 personer. Tre sovrum. Hojta till om ni är intresserade så får ni höra lite mer om själva lägenheten och hyra osv. Skriv gärna lite om er själva. // Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i boende i St Anton
Tillbaka
Topp