Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i fordon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Livian" data-source="post: 97022" data-attributes="member: 46281"><p>Jag är en rekorderlig grabb från göteborg som tänkte dra ner till Verbier runt den 25/12. Om du också är på väg i den riktningen med en inte helt knökfull bil så är jag förbannat på! Jag bor i GBG men kan i nödfall ta mig till de sydligare delarna av landet vid behov. Jag är ganska smal och tar inte så mycket plats och jag lovar att inte pilla på bilstereon.</p><p>Svara så fort du kan. Här finns ingen tid att förspilla.</p><p>MVH</p><p></p><p>Martin Livian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Livian, post: 97022, member: 46281"] Jag är en rekorderlig grabb från göteborg som tänkte dra ner till Verbier runt den 25/12. Om du också är på väg i den riktningen med en inte helt knökfull bil så är jag förbannat på! Jag bor i GBG men kan i nödfall ta mig till de sydligare delarna av landet vid behov. Jag är ganska smal och tar inte så mycket plats och jag lovar att inte pilla på bilstereon. Svara så fort du kan. Här finns ingen tid att förspilla. MVH Martin Livian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i fordon?
Tillbaka
Topp