Hej.
Vi er 4 nordbaggare som skal bo 1mnd i valdisere i vinter. vi er flexible på når det er.. Hvis ikke dere har plass, har du noen navn på¨hvem dere leide av eller hvor vi kan leie.. Hvor i valdisere er det dere bor?
Var der 1mnd i 2005, fantastisk tur!
/Martin