Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i lägenhet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 56961" data-attributes="member: 31400"><p>Jo jag har varit i serre förut va.</p><p>Förra året bodde jag i villeneuve, jag föredrar bra lägenhet jämfört med bra pub.</p><p>Vi kommer som sagt att vara många i chantemerle.</p><p>Vi kommer ha två bilar och vi kommer åka en del i la grave, puy st vincent, via lattea om snön är bättre där.</p><p>Bilen ger en trygghet om det inte kommer snö i serre.</p><p>Derbyt är ju i början på april! sugen?</p><p></p><p>En kompis med flickvän försöker åka till fernie men hittar inget boende, har du något tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 56961, member: 31400"] Jo jag har varit i serre förut va. Förra året bodde jag i villeneuve, jag föredrar bra lägenhet jämfört med bra pub. Vi kommer som sagt att vara många i chantemerle. Vi kommer ha två bilar och vi kommer åka en del i la grave, puy st vincent, via lattea om snön är bättre där. Bilen ger en trygghet om det inte kommer snö i serre. Derbyt är ju i början på april! sugen? En kompis med flickvän försöker åka till fernie men hittar inget boende, har du något tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i lägenhet.
Tillbaka
Topp