Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i lägenhet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fecka" data-source="post: 56962" data-attributes="member: 35660"><p>Har ni bil är det en annan femma.</p><p>bode i chantemerl under sesongen 01-02 utan bil</p><p>det var ett jävulskap att träffa andra med erfaarenhet av berget.</p><p>Skulle vara mäkta intresserad av derbyt, det är nog helt grymt men man får se...</p><p>Kommer ni tilllbringa tid i la grave så stiger intresset en hel del, fast man hittar mycket finna puderhåler i serre med.</p><p></p><p>Fernie,,,,,,,,, det bästa tror jag(inga erfarenheter) är att börja med att slagga på ett vandrarhem och leta där, vad jag har hört finns det trevliga familjer att hyra in sig hos.</p><p></p><p>hon får väl skriva om hon hittar något vi letar väl lite på distans vi också. Men jag kan bara åka om pluget går som beräknat annars kan jag inte komma iväg förens någon gång i mars</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fecka, post: 56962, member: 35660"] Har ni bil är det en annan femma. bode i chantemerl under sesongen 01-02 utan bil det var ett jävulskap att träffa andra med erfaarenhet av berget. Skulle vara mäkta intresserad av derbyt, det är nog helt grymt men man får se... Kommer ni tilllbringa tid i la grave så stiger intresset en hel del, fast man hittar mycket finna puderhåler i serre med. Fernie,,,,,,,,, det bästa tror jag(inga erfarenheter) är att börja med att slagga på ett vandrarhem och leta där, vad jag har hört finns det trevliga familjer att hyra in sig hos. hon får väl skriva om hon hittar något vi letar väl lite på distans vi också. Men jag kan bara åka om pluget går som beräknat annars kan jag inte komma iväg förens någon gång i mars [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i lägenhet.
Tillbaka
Topp