Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i lägenhet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wedis" data-source="post: 56966" data-attributes="member: 37002"><p>Låter kul, jag breakar från studier i mitten på januari och hade planer på att kanske komma ner 1-2 månader.</p><p>Var nere i Verbier halva säsongen 99, o det börjar suga i säsongartarmen...</p><p>Förresten Andreas du som varit där förrut, jobbmöjligheter? Hur ser det ut/fixa o trixa innan eller funkar på plats bra osv/kontakter =P=)?</p><p></p><p>Du kan väl höra av dig till mig om du vill ha en till i stugan.</p><p></p><p>wedfelt@hotmail.com</p><p></p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wedis, post: 56966, member: 37002"] Låter kul, jag breakar från studier i mitten på januari och hade planer på att kanske komma ner 1-2 månader. Var nere i Verbier halva säsongen 99, o det börjar suga i säsongartarmen... Förresten Andreas du som varit där förrut, jobbmöjligheter? Hur ser det ut/fixa o trixa innan eller funkar på plats bra osv/kontakter =P=)? Du kan väl höra av dig till mig om du vill ha en till i stugan. wedfelt@hotmail.com /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats i lägenhet.
Tillbaka
Topp