Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats över i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SimonH" data-source="post: 130913" data-attributes="member: 54825"><p>Hallå alla skidsugna!</p><p></p><p>Vi är två killar på 19 år som ska dra till Whistler i Jan – Mar. Vi hade tänkt att göra en intressekoll för att se om det finns någon trevlig person som har lust att dela boende med oss.</p><p></p><p>Lägenhet ligger på Ambassador Crest i området White Gold Estates. Den är på ca 80m2 och har ett stort kombinerat vardagsrum med kök och ett stort sovrum. Det är ca 7 min gångväg till the village och ca 10 min gångväg till båda bergen.</p><p></p><p>Om det låter intressant så kontakta mig här på freeride eller skriv ett mail till Simon.h@home.se för att säkrast få ett svar ifrån oss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SimonH, post: 130913, member: 54825"] Hallå alla skidsugna! Vi är två killar på 19 år som ska dra till Whistler i Jan – Mar. Vi hade tänkt att göra en intressekoll för att se om det finns någon trevlig person som har lust att dela boende med oss. Lägenhet ligger på Ambassador Crest i området White Gold Estates. Den är på ca 80m2 och har ett stort kombinerat vardagsrum med kök och ett stort sovrum. Det är ca 7 min gångväg till the village och ca 10 min gångväg till båda bergen. Om det låter intressant så kontakta mig här på freeride eller skriv ett mail till Simon.h@home.se för att säkrast få ett svar ifrån oss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Plats över i Whistler
Tillbaka
Topp