Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Platser kvar i lgh i Les Arcs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Skoglund" data-source="post: 91946" data-attributes="member: 30430"><p>olof o micke, Les Arcs är sammanlänkade med Lan Plagne nuförtiden....=420km pist + mkt både lättillänglig offpist och lätt att spåra egen.</p><p></p><p>Parken i Les Arcs är grym - Apocalypse park - dock ingen halfpipe, men det finns i la plagne om man är sugen på det. Lite dåligt med rails också...runt 3-4 st tror jag....små.</p><p></p><p>Men de bigjump som är där är det inget fel på!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Skoglund, post: 91946, member: 30430"] olof o micke, Les Arcs är sammanlänkade med Lan Plagne nuförtiden....=420km pist + mkt både lättillänglig offpist och lätt att spåra egen. Parken i Les Arcs är grym - Apocalypse park - dock ingen halfpipe, men det finns i la plagne om man är sugen på det. Lite dåligt med rails också...runt 3-4 st tror jag....små. Men de bigjump som är där är det inget fel på! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Platser kvar i lgh i Les Arcs
Tillbaka
Topp