Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Plattor med gåfunktion för montering under vanliga alpin bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 44976" data-attributes="member: 13245"><p>Jag gick en sväng med Alpine Treckers och V-Explosiv (95mm midja) för ett par veckor sedan. Det var mycket skrå, men inte direkt stenhårt. Det hela funkade OK, men jag fick helt klart känslan av att halkar man till lite och lägger lite snedkraft på grejorna skall det inte mycket till för att de två M5 skruvarna som hela skiten sitter med ryker. Dessutom blir det som sagt ganska tungt och "gå-geometrin" blir inte heller här den bsta eftersom man står väldgt högt över skidan. Kort sagt, mest nåt för korta och inte allt för stenhårda (i dubbel bemärkelse) turer.</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 44976, member: 13245"] Jag gick en sväng med Alpine Treckers och V-Explosiv (95mm midja) för ett par veckor sedan. Det var mycket skrå, men inte direkt stenhårt. Det hela funkade OK, men jag fick helt klart känslan av att halkar man till lite och lägger lite snedkraft på grejorna skall det inte mycket till för att de två M5 skruvarna som hela skiten sitter med ryker. Dessutom blir det som sagt ganska tungt och "gå-geometrin" blir inte heller här den bsta eftersom man står väldgt högt över skidan. Kort sagt, mest nåt för korta och inte allt för stenhårda (i dubbel bemärkelse) turer. HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Plattor med gåfunktion för montering under vanliga alpin bindningar?
Tillbaka
Topp