Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
"Plattor" under bindningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrtnpttrssn" data-source="post: 219483" data-attributes="member: 59960"><p>Tjena! Fick mina nya LOOK PX12 Lifter Ti bindningar idag och under dom sitter det typ en platta (har ingen aning om vad detta kallas). Men jag har i alla fall för mig att folk har sagt att om man jibbar så ska man köra utan dom. Min fråga är hur som helst: Vad gör dom här "plattorna" och ska jag köra med eller utan dom? När vi ändå är igång så kanske nån kan tala om vad dessa plattor kallas. Jag hänger 90% av skidtiden i parken, alltså nästan hela tiden... Det är mest transporter jag kör i pisten. Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrtnpttrssn, post: 219483, member: 59960"] Tjena! Fick mina nya LOOK PX12 Lifter Ti bindningar idag och under dom sitter det typ en platta (har ingen aning om vad detta kallas). Men jag har i alla fall för mig att folk har sagt att om man jibbar så ska man köra utan dom. Min fråga är hur som helst: Vad gör dom här "plattorna" och ska jag köra med eller utan dom? När vi ändå är igång så kanske nån kan tala om vad dessa plattor kallas. Jag hänger 90% av skidtiden i parken, alltså nästan hela tiden... Det är mest transporter jag kör i pisten. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
"Plattor" under bindningen
Tillbaka
Topp