Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
"Plattor" under bindningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FPelle" data-source="post: 219819"><p>Med en platta blir skidan styvare och gör att om du hoppar med en skida som har platta så blir du tvungen att vinkla skidorna i landningen på ett annat sätt än med en utan.</p><p></p><p>Jag tipsar dig som kör 90% park att inte montera med plattan efter som när du railar vill du också komma så nära railet som möjligt för bra balans och mera.. jag snackade med nån snubbe i österrike som höll värsta föredraget om det o allt han visste o grejer men ja kommer inte ihåg allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FPelle, post: 219819"] Med en platta blir skidan styvare och gör att om du hoppar med en skida som har platta så blir du tvungen att vinkla skidorna i landningen på ett annat sätt än med en utan. Jag tipsar dig som kör 90% park att inte montera med plattan efter som när du railar vill du också komma så nära railet som möjligt för bra balans och mera.. jag snackade med nån snubbe i österrike som höll värsta föredraget om det o allt han visste o grejer men ja kommer inte ihåg allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
"Plattor" under bindningen
Tillbaka
Topp