Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
plugga i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper-am-Arlberg" data-source="post: 82461" data-attributes="member: 34633"><p>kursavgiften låg förra året på ca 2500€,</p><p></p><p>käk kostar som i sverige= 2kg pasta i veckan o ketshup=3€/vecka, säg 10€ så kan du äta normal mat (ej resturang). Öl tillkommer så klart.</p><p></p><p>jag bodde i oberdorf, det är onödigt dyrt men praktiskt o hög standard, jag betalade 22€/natt där, i petneu kan man få boende för halva priset om man är ute i tid.</p><p></p><p>ska man bo billigt vid st anton så är det pettneu som gäller, hörde folk som bodde för 8€ natten där (kommer inte ihåg om de var studenter).</p><p></p><p>liftkortet går väll lös på 650€ eller nått.</p><p></p><p>+utrustning så stannade min kostnad på 8000€ tror jag, men det var mer än de flest andras. 6000€ bör man nog kunna klara det med om man itne ska ha allt för mycket utrustning o väljer billigare boende.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper-am-Arlberg, post: 82461, member: 34633"] kursavgiften låg förra året på ca 2500€, käk kostar som i sverige= 2kg pasta i veckan o ketshup=3€/vecka, säg 10€ så kan du äta normal mat (ej resturang). Öl tillkommer så klart. jag bodde i oberdorf, det är onödigt dyrt men praktiskt o hög standard, jag betalade 22€/natt där, i petneu kan man få boende för halva priset om man är ute i tid. ska man bo billigt vid st anton så är det pettneu som gäller, hörde folk som bodde för 8€ natten där (kommer inte ihåg om de var studenter). liftkortet går väll lös på 650€ eller nått. +utrustning så stannade min kostnad på 8000€ tror jag, men det var mer än de flest andras. 6000€ bör man nog kunna klara det med om man itne ska ha allt för mycket utrustning o väljer billigare boende. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
plugga i St Anton
Tillbaka
Topp