Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
plugga i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tallhage" data-source="post: 82474" data-attributes="member: 43178"><p>till er som tydligen ogillar idén om att plugga i alperna:</p><p></p><p>Jag ska själv plugga i alperna, dock i chamonix, och jag finner ytterligare en aspekt som ni tydligen missat i ert resonemang. Tänk om det är så att man faktiskt vill plugga det språket å inte bara ser kursen som en ursäkt för att ta sig ner å åka. Har en mängd polare som gjort likvärdiga språkkurser i frankrike, dock inte i skidorter, å de har varit väldigt nöjda(kostar bara marginellt mindre, typ - skidutrustning). Vill läsa franska på universitetet men känner att efter bara steg 1 och 2 på gymnasiet så vill ja ha en lite bättre grund att stå på innan ja börjar me de. Jag personligen tycker att de e klockrent att få studera franska och kunna klämma in ganska så mkt skidåkning iaf. Skulle ja istället plugga franska här hemma i södra sverige så blev de nog desto mindre skidåkning eller?</p><p></p><p>Tror du kommer få de skitbra annsy126 såvida det inte är så att du bara tar kursen som en ursäkt för åkande. Om det är så, ja då tycker ja också att du ska tänka om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tallhage, post: 82474, member: 43178"] till er som tydligen ogillar idén om att plugga i alperna: Jag ska själv plugga i alperna, dock i chamonix, och jag finner ytterligare en aspekt som ni tydligen missat i ert resonemang. Tänk om det är så att man faktiskt vill plugga det språket å inte bara ser kursen som en ursäkt för att ta sig ner å åka. Har en mängd polare som gjort likvärdiga språkkurser i frankrike, dock inte i skidorter, å de har varit väldigt nöjda(kostar bara marginellt mindre, typ - skidutrustning). Vill läsa franska på universitetet men känner att efter bara steg 1 och 2 på gymnasiet så vill ja ha en lite bättre grund att stå på innan ja börjar me de. Jag personligen tycker att de e klockrent att få studera franska och kunna klämma in ganska så mkt skidåkning iaf. Skulle ja istället plugga franska här hemma i södra sverige så blev de nog desto mindre skidåkning eller? Tror du kommer få de skitbra annsy126 såvida det inte är så att du bara tar kursen som en ursäkt för åkande. Om det är så, ja då tycker ja också att du ska tänka om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
plugga i St Anton
Tillbaka
Topp