Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Plugga skidor DIY. Hur?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1251407" data-attributes="member: 34110"><p>Verkligen inte. Bara rätt storlek för de gamla hålen och lätthanterat av skidverkstad.</p><p>Jag har faktiskt (till och med) borrat upp de gamla hålen i storlek så jag fick ner träplugg jag hade liggande hemma och slagit ner dom med epoxi och sågat av uppstickande.</p><p>Epoxi-armering med stålull blir också väldigt starkt.</p><p>#FYI. </p><p>Många bra råd i den här tråden redan.</p><p></p><p>Det allra viktigaste är hur de gamla hålen förhåller sig till de nya hål du skall borra och huruvida du kan återanvända några av dom.</p><p></p><p>Vill du ha 20 plastpluggar i ett kuvert så kan du pm'a mig din adress.</p><p>/r</p><p>#fwiw #snö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1251407, member: 34110"] Verkligen inte. Bara rätt storlek för de gamla hålen och lätthanterat av skidverkstad. Jag har faktiskt (till och med) borrat upp de gamla hålen i storlek så jag fick ner träplugg jag hade liggande hemma och slagit ner dom med epoxi och sågat av uppstickande. Epoxi-armering med stålull blir också väldigt starkt. #FYI. Många bra råd i den här tråden redan. Det allra viktigaste är hur de gamla hålen förhåller sig till de nya hål du skall borra och huruvida du kan återanvända några av dom. Vill du ha 20 plastpluggar i ett kuvert så kan du pm'a mig din adress. /r #fwiw #snö [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Plugga skidor DIY. Hur?
Tillbaka
Topp