Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
PLUM Guide gruppköp - Avslutat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 923452" data-attributes="member: 35223"><p>Den lilla flärpen som håller upp skistoppern på FT12 är av plast. Detta har jag den hårda vägen fått lära mig inte är så bra. Av denna anledning kan jag tänka mig att byta bindning. Förvissa skulle en Dynafit Speed fungera lika bra. </p><p></p><p>Och ska man vara ärlig är det väl mer rättvist att jämföra Plum Guide med Dynafit TLT Speed Radical istället. </p><p></p><p>Då får du ju 419 € mot 299€. </p><p></p><p>Dock är jag fortfarande nyfiken på Plumen. Nya saker är alltid roligt. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 923452, member: 35223"] Den lilla flärpen som håller upp skistoppern på FT12 är av plast. Detta har jag den hårda vägen fått lära mig inte är så bra. Av denna anledning kan jag tänka mig att byta bindning. Förvissa skulle en Dynafit Speed fungera lika bra. Och ska man vara ärlig är det väl mer rättvist att jämföra Plum Guide med Dynafit TLT Speed Radical istället. Då får du ju 419 € mot 299€. Dock är jag fortfarande nyfiken på Plumen. Nya saker är alltid roligt. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
PLUM Guide gruppköp - Avslutat
Tillbaka
Topp