Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Poc Calyx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1330014" data-attributes="member: 59831"><p>Jag kikar nu på den hjälmen också, men är osäker på storlek. Har finkammat internet men inte en enda forumpost eller recension nämner något om storlek. Den är ju gjord för att ha mössa under så antar att det borde finnas lite plats för det även om jag köper M som är upp till 59 cm. </p><p></p><p>Om du har 60/61 cm huvud så ligger du ju i sweetspot på storlek Large, men medium upp till 59 och mitt huvud på 59 känns lite osäkert vad man ska välja. Någon känsla för hur du upplever storleken mot andra hjälmar du haft?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1330014, member: 59831"] Jag kikar nu på den hjälmen också, men är osäker på storlek. Har finkammat internet men inte en enda forumpost eller recension nämner något om storlek. Den är ju gjord för att ha mössa under så antar att det borde finnas lite plats för det även om jag köper M som är upp till 59 cm. Om du har 60/61 cm huvud så ligger du ju i sweetspot på storlek Large, men medium upp till 59 och mitt huvud på 59 känns lite osäkert vad man ska välja. Någon känsla för hur du upplever storleken mot andra hjälmar du haft? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Poc Calyx
Tillbaka
Topp