Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pocket Rocket Vs Scratch BC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_torkelson" data-source="post: 110473" data-attributes="member: 34051"><p>Jag måste lägga ett inlägg angående PR skall vara så mjuka/sladdriga!! jag har haft 2 par och </p><p>tycker att de är en underbar skida. Jag har tom vunnit en GS tävling för masters på ett par! Jag </p><p>väger 88kg och är 189 lång. Kan bara rekomendera PR. Jag bröt av mina senaste men det kan jag </p><p>inte skylla på skidorna. (1 1/2m till och jag hade fixat älven;.)</p><p>Har nu skaffat ett par K2 Public Enemy och jag hoppas att de är lika trevliga som PR har varit i 3 år.</p><p>Tror säkert att Scratch är en mycket bra skida men den har jag inte testat så därför väljer jag att </p><p>inte kommentera denna.</p><p></p><p>T-son</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_torkelson, post: 110473, member: 34051"] Jag måste lägga ett inlägg angående PR skall vara så mjuka/sladdriga!! jag har haft 2 par och tycker att de är en underbar skida. Jag har tom vunnit en GS tävling för masters på ett par! Jag väger 88kg och är 189 lång. Kan bara rekomendera PR. Jag bröt av mina senaste men det kan jag inte skylla på skidorna. (1 1/2m till och jag hade fixat älven;.) Har nu skaffat ett par K2 Public Enemy och jag hoppas att de är lika trevliga som PR har varit i 3 år. Tror säkert att Scratch är en mycket bra skida men den har jag inte testat så därför väljer jag att inte kommentera denna. T-son [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pocket Rocket Vs Scratch BC
Tillbaka
Topp