Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pocket Rocket ??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lex" data-source="post: 15489" data-attributes="member: 10595"><p>Kraevande men md hoeg aakglaedjespotential. jag vet att det har varit mycket snack om att isgreppet aer lite daaligt och att de aer fladdriga naer det boerjar gaa undan men jag kan ju paastaa att om man haaller dem slipade och moejligtvis gaar paa en nagot kortare modell aen vad som normalt skulle koeras foer en storbergs skida (vilket det inte finns egentlig laengd till) saa kommer man undan det daeer. men kortsvaeng kan man naestan gloemma. men vad aerd et dom gamle saeger ...... varje svaeng aer ett prov paa feghet. som jibb aer de lite foer tunga saa om du bor i parken aer det fel skida men lyft i puder aer fint. foersoek foer oevrigt hitta en sjukt stor klippa och kaenn landningsarean paaverka din sjaelvsaekerhet. kul skidor helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lex, post: 15489, member: 10595"] Kraevande men md hoeg aakglaedjespotential. jag vet att det har varit mycket snack om att isgreppet aer lite daaligt och att de aer fladdriga naer det boerjar gaa undan men jag kan ju paastaa att om man haaller dem slipade och moejligtvis gaar paa en nagot kortare modell aen vad som normalt skulle koeras foer en storbergs skida (vilket det inte finns egentlig laengd till) saa kommer man undan det daeer. men kortsvaeng kan man naestan gloemma. men vad aerd et dom gamle saeger ...... varje svaeng aer ett prov paa feghet. som jibb aer de lite foer tunga saa om du bor i parken aer det fel skida men lyft i puder aer fint. foersoek foer oevrigt hitta en sjukt stor klippa och kaenn landningsarean paaverka din sjaelvsaekerhet. kul skidor helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pocket Rocket ??
Tillbaka
Topp