Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pocket Rocket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nostradamus" data-source="post: 28766" data-attributes="member: 28523"><p>Provade dessa i Chamonix i våras. </p><p>Åkte över till Courmayeur och hittade lössnö och offpist. </p><p>Det var då de kom till sin rätt. Provade hoppa lite, vilket de också klarade av. </p><p>I pisten fungerar de okej, men det roligaste där är nog snösprutet från "tippen" bak. </p><p></p><p>Man får aldrig glömma att mycket reklam för en produkt slår tillbaka på konsumenten i form av högre priser. Personligen tycker jag att Salomon hypar sina produkter och i priset för ett par Pocket Rocket, så läggs mycket pengar i märket. Du hittar säkert roligare skidor för pengarna. </p><p></p><p>Hade jag haft råd till ett par skidor hade jag inte köpt dessa. </p><p>Hade jag däremot haft råd till ett par extra så tror jag dessa hade knipit en plats i takboxen.</p><p>Jag är 190cm och 85+ kg. Kanske därför de kändes lite veka i pisten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nostradamus, post: 28766, member: 28523"] Provade dessa i Chamonix i våras. Åkte över till Courmayeur och hittade lössnö och offpist. Det var då de kom till sin rätt. Provade hoppa lite, vilket de också klarade av. I pisten fungerar de okej, men det roligaste där är nog snösprutet från "tippen" bak. Man får aldrig glömma att mycket reklam för en produkt slår tillbaka på konsumenten i form av högre priser. Personligen tycker jag att Salomon hypar sina produkter och i priset för ett par Pocket Rocket, så läggs mycket pengar i märket. Du hittar säkert roligare skidor för pengarna. Hade jag haft råd till ett par skidor hade jag inte köpt dessa. Hade jag däremot haft råd till ett par extra så tror jag dessa hade knipit en plats i takboxen. Jag är 190cm och 85+ kg. Kanske därför de kändes lite veka i pisten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pocket Rocket?
Tillbaka
Topp