Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
PocketRocket eller 1080?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeradical" data-source="post: 107873" data-attributes="member: 43763"><p>Jag väger ca 70 o e 1.80 lång,åker på 1080 som funkar grymt bra. Tycker inte du ska välja en skida som är smalare än 80 eftersom det är risk att flytet i lössnön försämras. Jag valde själv mellan PR och 1080 i år men om man åker i pist och dessutom en del i Sverige tycker jag att PR inte riktigt håller måttet. Om du däremot ska säsonga i alperna eller USA där det blir en del djup puder kanske PR är att överväga.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeradical, post: 107873, member: 43763"] Jag väger ca 70 o e 1.80 lång,åker på 1080 som funkar grymt bra. Tycker inte du ska välja en skida som är smalare än 80 eftersom det är risk att flytet i lössnön försämras. Jag valde själv mellan PR och 1080 i år men om man åker i pist och dessutom en del i Sverige tycker jag att PR inte riktigt håller måttet. Om du däremot ska säsonga i alperna eller USA där det blir en del djup puder kanske PR är att överväga. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
PocketRocket eller 1080?
Tillbaka
Topp