Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Penz" data-source="post: 548019" data-attributes="member: 39002"><p>Tja!</p><p>En gammal avdankad brädåkare söker en, ett eller flera nicea typer som jag kan glida med nere i alperna nästa vinter.</p><p>Eftersom alla mina "vanliga" vänner är nördar som tar allt för allvarligt på sina jobb, studier, flickvän/pojkvänner och liv så behöver jag nu nya! </p><p></p><p>Jag har kollat lite på St Anton men det spelar egentligen ingen roll vart jag och min/mina nya vänner åker. </p><p>Det viktigaste är att det är nicea backar och en skön park att hänga i när det inte finns puder.</p><p>Jag har dock en liten förkärlek för österrike. Mest för att schnitzel är godare än grodlår men även att jag snappade upp en aning tyska i skolan för x antal år sedan. :D</p><p>Men som sagt backarna är viktigast.</p><p></p><p>Har åkt mycket och varit i alperna en hel del men aldrig säsongat i alperna innan. </p><p>Vill helst inte jobba där nere om jag absolut inte behöver behöver det.</p><p>Är öppen för alla förslag <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>/Panzar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Penz, post: 548019, member: 39002"] Tja! En gammal avdankad brädåkare söker en, ett eller flera nicea typer som jag kan glida med nere i alperna nästa vinter. Eftersom alla mina "vanliga" vänner är nördar som tar allt för allvarligt på sina jobb, studier, flickvän/pojkvänner och liv så behöver jag nu nya! Jag har kollat lite på St Anton men det spelar egentligen ingen roll vart jag och min/mina nya vänner åker. Det viktigaste är att det är nicea backar och en skön park att hänga i när det inte finns puder. Jag har dock en liten förkärlek för österrike. Mest för att schnitzel är godare än grodlår men även att jag snappade upp en aning tyska i skolan för x antal år sedan. :D Men som sagt backarna är viktigast. Har åkt mycket och varit i alperna en hel del men aldrig säsongat i alperna innan. Vill helst inte jobba där nere om jag absolut inte behöver behöver det. Är öppen för alla förslag :) /Panzar :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Tillbaka
Topp