Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natly" data-source="post: 548083" data-attributes="member: 75723"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag har precis samma sits som du, gällande kompisar=p Så som det ser ut nu drar jag antagligen själv. Lutar mot St Anton. vart inne på Zermatt också, men jag tror StAnton slår det mesta, i både backar, fest och billigast.</p><p></p><p>jag håller på att kolla lite boende och så, och jag slår mig gärna ihop! Så du kan väl höra av dig om du finner något!</p><p>Jag kommer antagligen jobba där nere om jag inte lyckas överträffa mig själv och spara ihop en förmögenhet innan. Men...skulle inte tro det=P</p><p></p><p>Hörs!</p><p></p><p>// Nathalie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natly, post: 548083, member: 75723"] Tja! Jag har precis samma sits som du, gällande kompisar=p Så som det ser ut nu drar jag antagligen själv. Lutar mot St Anton. vart inne på Zermatt också, men jag tror StAnton slår det mesta, i både backar, fest och billigast. jag håller på att kolla lite boende och så, och jag slår mig gärna ihop! Så du kan väl höra av dig om du finner något! Jag kommer antagligen jobba där nere om jag inte lyckas överträffa mig själv och spara ihop en förmögenhet innan. Men...skulle inte tro det=P Hörs! // Nathalie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Tillbaka
Topp