Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="racing-for-fun" data-source="post: 548134" data-attributes="member: 57680"><p>Jag drar till alagna i början på januari till mitten på april, har boende bokat för denna tiden</p><p>kostar 20 euro per natt, sen tillkommer 4.75 per person ytterligare så blir man några stycken kan de bli hyfsat billigt, kolla in www.campeggioalagna.it för mer info om boendet<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Säsongskort för hela monterosa ski kostar 700 euro hyfsat billigt tycker jag.......</p><p>Park vet jag inte så mycket om men de ska ha bra offpistmöjligheter!</p><p></p><p>skicka fr-mail vid intresse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="racing-for-fun, post: 548134, member: 57680"] Jag drar till alagna i början på januari till mitten på april, har boende bokat för denna tiden kostar 20 euro per natt, sen tillkommer 4.75 per person ytterligare så blir man några stycken kan de bli hyfsat billigt, kolla in www.campeggioalagna.it för mer info om boendet:) Säsongskort för hela monterosa ski kostar 700 euro hyfsat billigt tycker jag....... Park vet jag inte så mycket om men de ska ha bra offpistmöjligheter! skicka fr-mail vid intresse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Tillbaka
Topp