Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flakie" data-source="post: 552322" data-attributes="member: 96005"><p>Heey! Sitter nog lite i samma sits som er också tror jag. Fast jag är bra sugen på Whistler. Men vet dock inte riktigt än hur det funkar med arbetstillstånd och sådär, sen lär man väl ha bunkrat upp lite cash innan man drar dit också.. Men jag är öppen för förslag, för en säsong till blir det. Har säsongat i vemdalen 06/07, funäsdalen 07/08 sen nu senast Trysil 08/09.. Men dags att ta det vidare lite längre.</p><p>Har inte heller varit i alperna nåt tidigare, men är bra sugen! Åker både bräda och skidor och har väl gjort i 7-8 år nu tror jag.</p><p>Men jag tror nog att det blir jobba för min del iallafall, om man hittar nåt vettigt förstås.</p><p>c yaa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flakie, post: 552322, member: 96005"] Heey! Sitter nog lite i samma sits som er också tror jag. Fast jag är bra sugen på Whistler. Men vet dock inte riktigt än hur det funkar med arbetstillstånd och sådär, sen lär man väl ha bunkrat upp lite cash innan man drar dit också.. Men jag är öppen för förslag, för en säsong till blir det. Har säsongat i vemdalen 06/07, funäsdalen 07/08 sen nu senast Trysil 08/09.. Men dags att ta det vidare lite längre. Har inte heller varit i alperna nåt tidigare, men är bra sugen! Åker både bräda och skidor och har väl gjort i 7-8 år nu tror jag. Men jag tror nog att det blir jobba för min del iallafall, om man hittar nåt vettigt förstås. c yaa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Tillbaka
Topp