Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="trifler" data-source="post: 555368" data-attributes="member: 85755"><p>Hej jag är också sugen på att säsonga någonstans i snön, precis som du så har jag inga kompisar som har tillfälle, lust eller ork att hänga med.</p><p></p><p>Till saken hör dock att jag nyligen börjat åka snowboard (2 år, mina föräldrar skyr snö som pesten så de gav mig aldrig chansen att prova på.) har åkt 2 veckor om året under dessa två åren så jag är allt annat än bra men det är förbenat kul. Det behövs kanske inte sägas men du förstår säkert att jag inte har säsongat och är helt grön på ämnet, så det hade varit fint med lite handhållning i processen. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>I övrigt är jag 24 år och hade inte tänkt att jobba utan ta chansen att åka så mycket bräda som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trifler, post: 555368, member: 85755"] Hej jag är också sugen på att säsonga någonstans i snön, precis som du så har jag inga kompisar som har tillfälle, lust eller ork att hänga med. Till saken hör dock att jag nyligen börjat åka snowboard (2 år, mina föräldrar skyr snö som pesten så de gav mig aldrig chansen att prova på.) har åkt 2 veckor om året under dessa två åren så jag är allt annat än bra men det är förbenat kul. Det behövs kanske inte sägas men du förstår säkert att jag inte har säsongat och är helt grön på ämnet, så det hade varit fint med lite handhållning i processen. :) I övrigt är jag 24 år och hade inte tänkt att jobba utan ta chansen att åka så mycket bräda som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Tillbaka
Topp